12 April 2010

34. Blog akan kembali hidup selepas semuanya selesai.


Salam rakan-rakan bloggers,


Semoga kalian sihat wal-afiat.
Dan sentiasa bernafas dengan berkat dari-Nya.


Maaf semua.
Aku akan kembali berblogging nanti.
Masanya aku tak boleh nak janji.
Apapun yg berlaku, percayalah yakinlah.
Bahawa aku sayang kalian semua.
Semoga Allah teguhkan iman kita semua.
Hendaknya.


Kalau ada tersalah silap tutur bicara.
Tersalah membuat penafsiran.
Terkhilaf menaip entri.
Mohon maaf.
Mohon Allah ampunkan diri ini.
Dan juga rakan-rakan bloggers sekalian.


Diulangi.
Aku sayang korang semua.
Sungguh!


Kalau ada rezeki dan keizinan Ilahi,
Bersualah kita di alam fana ini.
Dan bersua di alam hakiki sana.


Yang Tulus,
Mohd Shahrul Hafizi

11 comments:

  1. oke saya maafkan awak dengan penuh perasaan ye.

    kahkahkah

    ReplyDelete
  2. syg ko gk...hehehe

    may Allah ease everything. Ameen

    ReplyDelete
  3. PEGILAH SIAPKAN KEJA...


    FREE2,,,BLOG BALIK..

    ReplyDelete
  4. Bermadah2 plak erk....gd luck la tuk ko...bereh

    ReplyDelete
  5. weh brader!

    dah dua minggu dah kau tak de ni!!

    ReplyDelete
  6. berd: lu rindu wa ke? :P

    yusuf: aminnn. thanks. :)

    cikti: baik... :'(

    zoncapriku: janji bukan madah berhelah. hahaha.

    hans: thanks bro.

    kak masy: macam mana tu kak? ngeee.

    purplish.pink: thanks sis.

    ReplyDelete
  7. gua dan crew tandas klcc mengucapkan "G MAMPOS R LU" eh2 x x sebenarnya gua nak ucapkan,selamat beramal bro,gua sokong lu dari belakang *tapi bukan dari bontot lu**gua xmain belakang* haha

    ReplyDelete
  8. mat jamban: lu memang dilahirkan sengal ke? atau ko jadi sengal sebab duk hidu tinja kat toilet lelaki hari-hari?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...