05 May 2010

36. Takamine Kiyomaro tukang cuci jamban gay?



Koi taknok menjuihkan bibir mungil koi ni untuk membebel pasal mamat ni. Yang jelas, mamat ni gila seks. Bagi kaum adam yang selalu terkucil dan terlabur di tandas-tandas KLCC, baik korang berhati-hati. Jangan sampai mamat ni rakam adegan l****p korang. Naya. Koi tak bertanggungjawab. Hahaha. Amacam bro? Aok suka dgn intro koi yg telus dan tulus ni?





1. Blog Tandas Lelaki ni baru je muncul dalam list aku. Tapi daripada angka makhluk yg dah masuk tandas tu, rasanya dah lebih tiga-empat bulan blog ini siap dibina. Sekitar awal tahun 2010 atau lewat 2009.

2. Aku tertarik sebab header dia ada awek Girl's Generation, Tiffany walaupun aku tak minat awek tu sangat. Aku prefer Yoona atau Yuri. Ngeee.

3. Bahasa yg digunakan mamat tu macam haram. Merosakkan keindahan sukukata bahasa kebangsaan. Aku suspen BM dia masa SPM dulu mesti cukup makan.

4. Aku juga tak puas hati. Sebabnya blog aku tersenarai dalam list Tandas Jejaka. Fuck! Apa ko ingat blog aku standard macam tandas ke? Ni yg aku nak gaduh ni. (Hahaha)

5. Secara kumulatifnya, blog Tandas Lelaki menarik cuma aku prefer kalau comment box dia buat pop-up windows, masukkan aku dalam senarai list blog yg baru dinamakan: Jejaka Kacak dan Hot dan yg aku memang sangat tak berkenan dgn lagu dlm blog tu. Sangat annoying! (ni aku terpaksa jujur) Aku bukan jenis cakap ayat manis macam ko ya. Hahaha.


Menang atau kalah dalam kontest tu, aku tak kisah. Yang penting aku nak tegur secara pukal pasal blog Tandas Lelaki tu. Aku harap blog ko tu akan bertambah sukses dan makmur. Kalau ada awek-awek cun tersesat kat situ, tunjukkan arah ke blog aku ya. Ngeee. 3:)

11 comments:

  1. bg la link blog tu..wakakaka...



    btw, sharul vote for nand plz.. :)

    http://apps.facebook.com/cleanclearmy/gallery/detail/330/

    thanx.. :D

    ReplyDelete
  2. ko memang terbaik r beb,gua ase nak hentak lu sampai putus organ se*s lu r bai haha.

    mana lu tau wa gay?gua memang gay
    *tapi gay yg maksud dia epi la jamban* haha

    haha tiffany tu lu jgn berani kaco,kalu x mampos lu gua kerjakan haha

    haha pasal BM tu memang betul,gua fail BM gua time sekolah lu sebab gua cakap cikgu gua macam cib** ahaha

    haha pasal lagu tu,gua pun setuju,nanti gua tukar lagu baru,siap gua nyanyi live utk lu,amacam?terharu?haha

    haha pasal awek,lu jgn risau,kalau ada yg stok macam keira tu,gua mesti bgtau awek tu yg lu gay,so gua lah hero nya,sejati beb.haha

    btw thx joint,pasal hadiah tu,gua akan up if ramai joint la,ke lu nak sponsor?gua ok je

    pape pun lu memang terbaik haha

    ReplyDelete
  3. blog tandas lelaki?
    blog apakah?

    ReplyDelete
  4. kahkahkah. aku ingat lepas ni kita panggil dia jamban la.

    apa kata kau?

    ReplyDelete
  5. nand: klik kat perkataan Tandas Lelaki dlm entri. dah buat linkage. dah vote kamu. all the BEST! :)

    mat jamban: putus? aku punya liat la. hahaha. tiffany dah barai la. huahuahua. ko amik paris hilton sudah. sesuai dgn ko per. aku pemenang takkan aku sendiri sponsor. aku memang budak baik lagi ensem. hahaha.

    amirah: blog utk kaum lelaki melaburkan 'wang' kecil atau besar. hehehe.

    berd: ko taiko. aku folo je. :)

    ReplyDelete
  6. apa ada dlm tandas tu, ada awek ke? hahaha

    ReplyDelete
  7. kyuubi: kalau ada pun, aku cakap takda. ko ada sorang cukup. bagi la muka kat aku yg bujang teruna ni. hehehe.

    ReplyDelete
  8. Abg Shah pun gay gak kan, aritu baru tenampak abg Shah wat projek dalam blk abg Shah kat UO 2...mengerang kuat seh, sy tgu luar laz2 brader bob kuar....muke penuh keazaman jek lps lyn abg Shah....hahahaa

    ReplyDelete
  9. sang lanun: a ah. pastu turn ko plak kan kena lanyak dgn aku. bila nak lagi? HAHAHA.

    ReplyDelete
  10. good luck utk kontest tandas!
    haha :p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...