04 June 2010

45. Bonda Aku Jadi Model? Kelako Weh!




Sangat kelakar. Mak aku jadi model pakaian dalam majalah MIDI keluaran Jun terbaru ni. Dah la pose kaku. Pakaian plak oversize L walhal mak aku saiz M. Ditambah dgn tak buat homework sebelum ke studio. Hahaha. Check ruangan Busana Dwi-Fungsi: Mudah & Menarik. Atau bole terus tengok kat website MIDI dengan pautan berikut:




(tajuk ruangan kat website salah. tak seperti dalam majalah.
mak aku yg kat bawah bertudung tu)


Sekian.


P.S: Esok pagi jam 9 ke Seremban naik KTM. Kemudian naik bas ke Bahau. Abg Long (keluarga angkat) kahwin di Felda Tembangau hari Ahad. :)

8 comments:

  1. huhu
    ko tak jeles ke mak ko masuk magazine neh??

    ReplyDelete
  2. memula baca ingatkan "model pakaian dalam" tapi bertudung litup. aku baca sekali lagi, ooo "model pakaian dalam majalah MIDI.." hehe..


    p/s : cantik layout baru ni. tapi apsal pink??

    ReplyDelete
  3. tak baik!bagi la semangat kat mak!ish..hahahah

    cantek la mak die.. :)

    ReplyDelete
  4. sama mcm penyu. ingtkan model pakaian dalam. cisssss

    ok laa tu.. ade gak. kau ade? (kata mak) hahahahha

    ReplyDelete
  5. pergh..mantap seh... salute!!! ;D

    cantik layout baru,..heheh :P

    ReplyDelete
  6. wah..

    maju2..

    muda lagi mak eh..

    ReplyDelete
  7. wah
    femes la mak ko pasnih

    p/s : Episod 32 Siri ADKDA Sudah Boleh Dilayari Sekarang http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/antara-dia-kau-dan-aku-episod-32.html

    ReplyDelete
  8. reen: sumpah! tak. hehehe.

    mr penyubiru: hahaha. keywords kena best. lagi-lagi utk bro yg xxx ni. hahaha.

    ranting bunga: hehehe. dah memang ya. kelako tau. thanks.

    masy: terkena ya kak masy. saya tak teringin pun, kalau ensem cam kak masy, ok la gak kan. hahaha.

    nand: mantap? wow! hahaha.

    cikTi: tak muda dah. dah nak masuk 50. perasan muda je. hehehe.

    hans: belum jadi Datin lagi tu. Hehehe.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...