20 June 2010

46. Susah Betul Kan Kalau Tiada Kemampuan Ni.



Salam sejahtera semua kengkawan bloggers. Harap korang semua sihat dan dalam emosi yg stabil. Lama giler aku tak update blog kan apatah lagi menziarah ke blog-blog korang. SORRY. Sangat sibuk sejak dua menjak ni. Ni pun aku online kat CC. Rumah aku dah takda internet. Nak beli broadband sendiri, fulus takda. Nak kena kerja dulu. Haritu aku ada interview, Alhamdulillah passed. Lusa ada further interview plak kat PJ. Dah selesai tgk google map untuk ke lokasi kejadian nanti. Papehal esok nak ke lab. Nak bagi cenderamata untuk lecturer dan labmates. Plan nya nak sewa rumah kat Bangi dgn sorang senior ni. Tak confirm lagi buat masa ni. Aku pun pening nak sambung Master bulan Disember ni ke atau terus keje. Masih blur dengan future. Waaa! ;(


*Bulan Ogos nanti aku konvo, jemput la datang bawak hadiah ya. Hehehe.

3 comments:

  1. ada masa apdet..takde masa rilek n enjoy life..kita bukan nak pemes sangat kan..hehehe..

    aku pn baru balik bercuti

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...