04 January 2011

69. Header? Update?


 Sejak dua menjak ni aku asyik tukar rekabentuk pencontoh (template design) je. Aku rasa sangat tak selesa dan tak puas hati dengan rekabentuk pencontoh yang ada pada blog aku ni. Rasa terlalu ringkas pun ada, tetapi aku memang suka yang ringkas. Entahlah. Perkara ini turut disentuh dalam review yang dibuat oleh blog Riwayat Hariku. Terutamanya berkenaan header. Aku tak nafikan aku memang blog aku memang tak lengkap tanpa header. Sebabnya header memberikan impak pertama kepada pengunjung sebelum mereka membaca entri kita. Hurmmm.


Jangan cemburu dengan PR2 aku tu. Aku pun tak tahu macam mana boleh jadi camtu. Nuffnang pun dah tawar hati dengan aku agaknya sebab aku jarang update. Huhuhu. Sorry Nuffnang! InshaALLAH, tahun 2011 ini aku akan lebih gigih update. Ganbate!


Apapun terima kasih kepada rakan-rakan bloggers yang sudi bagi pandangan dan nasihat. Semoga kita semua terus sukses dan berjaya!



Image: Mohd Shahrul Hafizi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...