22 August 2010

53. Gambar: Purple bukanlah warna kegemaranku. Tapi.


Aku cuma boleh cakap ni je. 


"Layan!"


Hahaha.


Kasih ibu bawa ke syurga.

Penerima Anugerah Sarjana Muda Pengurusan Rumahtangga. Hehehe.

Awek? Oh! No. Ni kawan kolej lama yg sama berteater dulu.

Praktis makes perfect kan. Hahaha.

Perang giler kan. Demi Allah, aku tak pernah dye rambut aku. Natural OK.


Bersiap-sedia dgn gambar yg barangkali ko akan fikir aku adalah lelaki idaman Malaya. Hahaha. Ada rasa macam nak muntah purple tak?



Diyana, penerima Sarjana Muda (Cemerlang), Hadiah Buku Universiti dan Hadiah Kenangan Syed Azuan Syed Ibrahim bersama Nabihah.

"Alololo. Sukanya dia ya."

Menjeling-menjeling ku bertentang. ~

Budak-budak manja tahap tenuk.


Korang perasan kan dalam tiga gambar yg aku tiada dalam gambar tu, seorang gadis dara (Eh! Mana aku tahu dia dara ke tak. Hahaha.) telah mengusya aku. Adoiyai. Patut la seram sejuk je pada hari tersebut. 


Tamat.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...