15 November 2010

58. Sanggupkah aku mencurangi mu...?

Assalamualaikum wbt & Salam sejahtera,

Lama giler aku tak update blog. Huhuhu. Rasa macam dah bau hapak dan bersawang je laman ni. InshaAllah lepas ni aku akan cuba untuk lebih istiqamah dalam berblogging. Maaflah ya. Sejak dah kerja ni (jadi kuli), memang takda masa sangat. Ditambah lagi dgn bos yg macam naga. Hahaha.

Entah tak tahu kenapa dan mengapa. Aku rasa macam nak pakai handphone baru yg canggih. Minggu lepas aku tersesat ke blog sorang awek ni. Masa tu aku tengah search pasal enset kot. Nak dijadikan cerita, awek ni nak jual enset Sonny Ericsson W205 dengan harga RM 160. Menurutnya, baru guna sebulan. Aku tak tahu nak beli ke tak. Sebabnya color pink. Huhuhu.

Sony Ericcson W205 Pink Color :(

Kawan aku sorang ni pulak baru je beli HTC Wildfire. Adoi. Memang aku minat giler. Yg lagi aku geram tu, color merah plak tu. Ayoyoyo. Bikin jiwa getar je. Kamera 5MP. Harga? Hahaha. Menangis la aku dibuatnya.


HTC Wildfire Red Color :D

Dan aku pun berkenan dengan Blackberry Torch yang duk hangat sekarang ni. Meleleh air liur tengok. Huhuhu. Tapi kalau ada color merah, memang lagi angau aku dibuatnya. Tak tidur malam barangkali.


Blackberry Torch Slider ;O

So, pada pandangan korang la kan. Adakah aku patut beli enset yg awek tu offer? Atau aku simpan duit sampai tahun depan, beli enset yg memang canggih macam HTC & Blackberry tu? Sorry iPhone4. Aku tak minat la plak. Tersangat mahal. Sobsobsob. Takpun kan, aku setia je dgn handphone aku sekarang yakni;


Inilah dia enset kesayangan NOKIA 1650 :)

Harap korang bagi respons ya. Bagilah aku semangat sikit utk kembali aktif blogging. Ngehehehe.

XOXO
Shahrul Hafizi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...